9/23/2011

picnic on sunday






 
We used this picnic to take some photos of me in my new poncho.

Broj komentara: 15:

  1. čast mi je ostaviti prvi komentar na svom (budućem) najdražem blogu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao, kako si mala i krasna. :) Sviđa mi se pončo, sviđaju mi se cipeice, a sviđa mi se i haljina. Znači, sve mi se sviđa. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe stvarcice, dopada mi se sve.
    Samo da su vece fotografije. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj poncho je savrsen, svaka cast, ja ne znam ni carapu usit! Predivna si i izuzetno talentovana. Pratim:)

    OdgovoriIzbriši
  5. samo tako nastavi jedva cekam novi look :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi
    I really like your blog,
    I follow you :D
    ... maybe if you want, you could visit my blog too and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitablog.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakve fenomenalne slike! Divna si! Svaki outfit mi se svidja!

    OdgovoriIzbriši
  8. Uh, tek sad otkrih tvoj blog i predobar je! Poooončo je divan:)Pratim:P

    OdgovoriIzbriši
  9. super izgledaš!
    pratimo se? ;)

    http://featuringfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Anonimno3/01/2012

    Hi Ajla,

    with this pictures,you looks sweet!!
    like it!

    We’ve been taking note of your style and we've come to be wonderfully
    addicted to it.
    We'd like to invite you as our 1st group of fashionista to join
    WhatIWear in a conquest to inspire the world,changing one wardrobe at
    a time.

    Click HERE to become a member - www.whatiwear.com
    Or check our blog at blog.whatiwear.com

    --
    Here are some bloggers who have already joined us.
    Anastasia Siantar - brownplatform.com
    Andree Judd - avantgardien.tumblr.com
    Willabell Ong - paledivision.blogspot.com
    Marie Hamm - themavenpost.blogpost.com
    Paris & London - themadtwins.blogspot.com
    Alyssa Lau - theordinarypeoples.blogspot.com
    Nadine Drexler - whengreengrasswasyellowonpictures.com
    White Lace - whitelace.ro
    Becka Häggblom - sunshineinnorth.blogspot.com
    Michalina Z - stook-pook.blogspot.com
    Jessica C - westmountfashionista.com
    Claradevi Handriatmadja - luce-dale.com

    --
    http://www.whatiwear.com/
    http://blog.whatiwear.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala sto ste ostavili svoj kometar.