5/11/2014

In love with Jeans and Lace














Photo: Edin Pašović
Hair and Make Up: Mirjana Radić

Wearing:

Shoes Red Chili Glare : UNITED NUDE  in Alkibia
Jeans: Diesel
Blouse: Zara

Broj komentara: 15:

  1. This look is fantastic! Especially the shoes. I love it!

    http://margifashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepotica, i ti, i outfit, i fotke i sve :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ženo, koji si ti meni vrhhh!
    Drago mi je da se ovakve žene rađaju i u našoj zemlji. :)
    Puno pozdrava

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala svima, drago mi je da vam se sviđa post <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Perfect look as always!
    Greetings from Poland :)

    OdgovoriIzbriši
  6. pretty, love the shoes:)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. beautiful outfit! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pratim toliko poznatih Blogerki sirom svijeta koje su manje vise postale neke Sponzoruse pa se uvijek vratim na tvoj Blog i svaki put sam odusevljena. Ti to radis iz ljubavi prema modi i to se da primijetiti. Jedan veliki kompliment i hvala na velikoj inspiraciji, samo tako nastavi! Zelim ti puno uspijeha i nadam se da ce neko prepoznati tvoj talenat!

    OdgovoriIzbriši
  9. love your pants:)!
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Adorable heels and blouse <3

    OdgovoriIzbriši
  11. šuze su predobre! sjajna je ova zadnja slika gdje su samo nogavice i cipele. ovaj detalj s čipkom na koljenima je sjajan!
    torba mi se nikako ne sviđa, s druge strane. živi kič!

    OdgovoriIzbriši

Hvala sto ste ostavili svoj kometar.