10/23/2016

Venice

 









l

   


Uvijek mi je bio najveći izazov kako izgledati dobro kada je hladno. Mnogo slojeva i opšta ukočenost. Sa čežnjom iščekivala tople dane kada ću se konačno riješiti kaputa, džempera i ostalih slojeva. Ovog puta bilo je malo drugačije. Za put u Italiju odlučila sam ponijeti samo najudobnije iz ormara. Ovoga puta neće me spriječiti neka neudobna cipela ili oni džemperi i kaputi (koje sam već spomenula) u istraživanju i razgledanju predivne Venecije. Rozo Tom Tailor savršenstvo, kao i udobne Stan Smith Rose tene i romantična LOLAtees košulja su učinili da se osjećam romantično, udobno i što je najvažnije nije mi bilo hladno. Trk u Tom Tailor radnju i odaberite jednu ljepoticu za sebe koja će krasiti vašu zimu. Moja će divna biti, osjećam. 

Wearing 
Jacket Tom Tailor 
Blouse Lola Tees

Broj komentara: 7:

Hvala sto ste ostavili svoj kometar.